Зарядка - Форум
Ява Среда, 29.03.2017, 00:36
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Зарядка - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 512345»
Форум » ЯВА и все о ЯВЕ » Электрика » Зарядка
Зарядка
КостяДата: Понедельник, 14.09.2009, 22:30 | Сообщение # 1
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
Блін наче з неба впало wacko
В день не мотоцикл , а лялька.
Ввечері повний капєц.Коли включаю свєт то ше більш менш робить , але потрібно нагазовувати
2000 оборотів.. якщо менше не вистачає зарядки і починає робити 1 циліндр і свєту нема ніякого даже при 3000 це не мала швидкість по місту.
А коли включаю поворот то всьо капєц повний... робить 1 горшок свєт тухне все тухне і глохне
це свєт + поворот... то коли до перехрестя під*їзжаю потрібно тіки самі габаріти включать бо повороти не включаться..
Я думав шо це щьотки. так ні вони там супер.. дістають до якоря прекрасно... не малі вони...
Я літом проводку міняв то з нею мороки ніякої все прекрасно робить , а от зарядки немає.
Хотів завести і знять з акумулятора клєму то менше чим при 3000 глохне тобто при 3000 зарядка є а менше немає.
В чому це проблєма.. Іще 1 колись у мене щьотки на якорі провід одірвали то я його припаяв і він робе.. батько каже шо це навряд якір.. Може релє зарядки ? Але ж знову я купив його рік назад наїздила вона десь 10000 може 8000 не менше..
Допоможіть.
якщо ще якась інформація потрібна то я додам.. тіки уточніть шо саме.
 
Откуда: Украина Черкаси
AlexjawaДата: Вторник, 15.09.2009, 01:50 | Сообщение # 2
biker-Admin (тоже западло на 2-х колесах)
Группа: Администраторы
Откуда: Украина Байк: Jawa 350 (638)
Сообщений: 1293
Репутация: 89
Статус: Offline
реле регулятор (зарядки) проверяется элементарно - просто замкни клемы подходящие к нему.
Ток осторожно много оборотов не давай, а то напряжение при исправном РР при 3000 - 15В, а дальше еще больше.
Может проблема с проводкой (если покупал готовую и китайскую biggrin ). Там очень маленькое сечение проводов.
Проверь массу.
И еще один вариант - очень часто отпадают провода на диодном мосту. Тож проверь.
Quote (Костя)
Хотів завести і знять з акумулятора клєму то менше чим при 3000 глохне тобто при 3000 зарядка є а менше немає.

Это со светом?
Интересно знать напряжение в борт сети при нагрузке (со светом и поворотом), без нагрузки (просто само зажигание) на холостом и при 3000-4000


Как вставить картинку на форуме?
 
Откуда: Украина
КостяДата: Вторник, 15.09.2009, 09:29 | Сообщение # 3
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
На діодному мосту була проблєма з проводом на + до акумулятора то я це справив..
При 3000 без ніяких нагрузок без свєту без поворотів без нічого без акумулятора менше 3000 не держе. А на скіки я знаю то на холостому должно робить ?
Ще мені казали на якорі дорожки протерти там де щьотки косаються то я там заглядав там ніякого нагару од щьоток не було..
Прибор є шоб провірить напругу в колі. А де іменно провірять нада ?
 
Откуда: Украина Черкаси
AlexjawaДата: Вторник, 15.09.2009, 19:05 | Сообщение # 4
biker-Admin (тоже западло на 2-х колесах)
Группа: Администраторы
Откуда: Украина Байк: Jawa 350 (638)
Сообщений: 1293
Репутация: 89
Статус: Offline
Quote (Костя)
А на скіки я знаю то на холостому должно робить ?

Ну не на хх, а гдето при 1500-2000
Quote (Костя)
Прибор є шоб провірить напругу в колі. А де іменно провірять нада ?

Знач
1 на самом акуме (12,6 просто сам акум и 14,1 идеальная зарядка)
2 на щетках гены (должно быть более 12)
3 на + акума и массой мота (на раме где угодно токо не на _ акума)
Quote (Костя)
На діодному мосту була проблєма з проводом на + до акумулятора то я це справив..

да это частая болезнь, но еще проверь каждый провод к диодам от гены.(X,Y,Z)
(у меня один провод отпал днем зарядка в норме, а вечером со светом нехватало)


Как вставить картинку на форуме?
 
Откуда: Украина
КостяДата: Вторник, 15.09.2009, 20:35 | Сообщение # 5
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
Поміняв реллє зарядки з польського на явовське оригінальне 87р. випуску..
Ефект не помінявся..
Це ще сказали шо релюхи регуліруються на "перезарядку" "дозарядку" і т.д. в цьому може буть причина ?
Правда я туда ще не ліз бо не знаю даже де воно находиться...
Завтра тестером все поперевіряю.
 
Откуда: Украина Черкаси
AlexjawaДата: Вторник, 15.09.2009, 22:04 | Сообщение # 6
biker-Admin (тоже западло на 2-х колесах)
Группа: Администраторы
Откуда: Украина Байк: Jawa 350 (638)
Сообщений: 1293
Репутация: 89
Статус: Offline
Quote (Костя)
Це ще сказали шо релюхи регуліруються на "перезарядку" "дозарядку" і т.д. в цьому може буть причина ?

Это на 6 вольтовых реле регулируется.
Свое можешь проверить как я говорил - замкни провода. Если на щетки подходит 12 вольт - то реле в норме.
Еще один вариант проверки якоря и р.р. - включи зажигание и поднеси металлический предмет. Если все исправно магнититься (сильно).


Как вставить картинку на форуме?
 
Откуда: Украина
КостяДата: Среда, 16.09.2009, 08:16 | Сообщение # 7
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
Слабенько магнітиться.. Я викрутку притуляв то не так як раніше. Може це пов*язано з зарядкою акумулятора ? він підсівший...
Рівень у акумуляторі нормальний я за елєктролітом сліжу. доливаю дістіліровану воду..
 
Откуда: Украина Черкаси
AlexjawaДата: Среда, 16.09.2009, 09:52 | Сообщение # 8
biker-Admin (тоже западло на 2-х колесах)
Группа: Администраторы
Откуда: Украина Байк: Jawa 350 (638)
Сообщений: 1293
Репутация: 89
Статус: Offline
Quote (Костя)
Слабенько магнітиться.. Я викрутку притуляв то не так як раніше. Може це пов*язано з зарядкою акумулятора ? він підсівший...

ну так заряди.
Ищи по цепи акум - р.р. - щетки - якорь


Как вставить картинку на форуме?
 
Откуда: Украина
КостяДата: Среда, 16.09.2009, 21:13 | Сообщение # 9
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
заряжав.. я уже акумулятор так уграв.. Тоже думав може акумулятор сівший то і свєт жовтий зарядив. 2 минути був білим , а потом знову жовтим.

Добавлено (16.09.2009, 21:13)
---------------------------------------------
Зробив.Фішка була в чому:
Я спочатку перевірив щьотки, потім перевірив статор потім почав перевіряти усі релє навіть те шо під фарою.. перевірив усе немає ніякого результату... я уже розстроївся і почав обзвонювати людей які за гроші до болтика явку мою розібрали б.. Почав я балакать питать шо це могло буть... вони мені сказали все шо я зробив + перевір чи всі провода на місці.
Я перевірив все було на місці ніде нічого не замикало і не розмикалось smile
Потім почав перевіряти тестером провода на замикання. Генератор , щітки , діодний мост.. і тут шось не впорядку
Х - замикав
у- не замикав
Z також замикав... почав на той провід дивиться , нюхав і покусував його...
Коли оказалось шо місце де сам провід закінчується і входить у "маму" там він повністю заізольований і немає ніякого контакту... я Бігенько все виправив завів і закричав УРА :))
І вся проблема закінчилась )
Не на всих автомобілях дальній такий як у мну ближній :))
Алекс спасіб за допомогу ти дуже мені допоміг... З мну причитається )
Можна булоб організувати зльот і десь в лісі поїсти шашличків десь посеред Черкас і Пирятіна якщо ти не проти...

 
Откуда: Украина Черкаси
AlexjawaДата: Четверг, 17.09.2009, 00:11 | Сообщение # 10
biker-Admin (тоже западло на 2-х колесах)
Группа: Администраторы
Откуда: Украина Байк: Jawa 350 (638)
Сообщений: 1293
Репутация: 89
Статус: Offline
Quote (Костя)
Можна булоб організувати зльот і десь в лісі поїсти шашличків десь посеред Черкас і Пирятіна якщо ти не проти...

biggrin земля круглая - встретимся.
Было в планах в Черкасы на водохранилище на шашлык выбраться (правда машиной), но пока не получается.
А там "Замерзі колеса" будут, Тарасова Гора .... короче booze встретимся


Как вставить картинку на форуме?
 
Откуда: Украина
КостяДата: Четверг, 17.09.2009, 07:57 | Сообщение # 11
roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Черкаси Байк: Jawa 350 - 638
Сообщений: 437
Репутация: 11
Статус: Offline
Замерзі колеса якщо не помиляюсь зімою)))) у -10 15 км їхав на 8 січня шоб з друзяками попосипать :))
 
Откуда: Украина Черкаси
WonderДата: Четверг, 29.10.2009, 06:30 | Сообщение # 12
Рядовой
Группа: Пользователи
Откуда: Байк:
Сообщений: 12
Репутация: 0
Статус: Offline
А как именно регулируется 6В реле?
 
Откуда:
ale77700777Дата: Суббота, 31.10.2009, 19:20 | Сообщение # 13
начинающий roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Байк: JAWA 350/638
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
из-за чего? заряд окумулятора начинается после 2000 об.мин. что может быть?
 
Откуда: Украина
SRGДата: Суббота, 31.10.2009, 20:55 | Сообщение # 14
начинающий roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Луганск Байк: Jawa350
Сообщений: 79
Репутация: 1
Статус: Offline
так и должно быть поту что после 2 тыс генератор больше выдаёт энергии и начинает заряжать акому
 
Откуда: Украина Луганск
ale77700777Дата: Воскресенье, 01.11.2009, 21:13 | Сообщение # 15
начинающий roker
Группа: Пользователи
Откуда: Украина Байк: JAWA 350/638
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
сделал!отпал провод опять на выпрямителе!
 
Откуда: Украина
Форум » ЯВА и все о ЯВЕ » Электрика » Зарядка
Страница 1 из 512345»
Поиск:


Copyright MyCorp © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz